loading...
نورالنقی
admin1 بازدید : 25 نظرات (0)
گلچین سینه زنی سال 1383
مرحوم سید جواد ذاکر طباطابی 
  نام فایل تعداد دریافت بازدید پخش دریافت متن
 از خانه برون آمد باز آن صنم طناز      
 من اسير زلف يارم من اسير زلف يار      
 محرم رازم حسين كعبه زينب حسين      
 از خيمه گه بيرون بيا با چشم تر ليلا      
 بين تموم شاهان شاهم فقط حسينه      
 شهزاده خير النساء رقيه بنت الحسين      
 سيدي العشاق يعني حسين      
 بين الحرمين بين الحرمين      
 چرا مادر علي اصغر گلوي خون فشان داري      
 اين علي را با خدايش نسبتي است      
 دوستش دارم چيكار كنم چيكار با عشق يار كنم      
 آدما ما رو ببينيد هي نگيد چرا چنينيد      
 اشك بر پرواز دل پر مي دهد      
 واي حسين واي حسين      
 شدم رسوا كه مي بينم توام ديوانه مي خواهي      
 تيغ بكش مرا بكش فراق را تمام كش      
 صنما شيداي توام در عشق تو رسواي توام      
 من از كودكي عاشقت بوده ام      
 فرشته بهشتم      
 يه رفيق دارم كه نامش حسينه      

منبع : ذاکرین

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درمورد قالب فعلی چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 125
  • بازدید سال : 413
  • بازدید کلی : 2,065